петък, 1 юли 2016 г.

Summer Reading List

Реших да си направя един списък за лятото с това, което предполагам, че ще прочета и накрая да видим какво ще се получи.


1. Двор от мъгла и ярост - Сара Дж. Маас

За тази съм сигурна, че ще я прочета, защото много харесах първата книга Двор от рози и бодли и нямам търпение да видя и тази.

2. Графинята блудница - Джоана Шуп

Тази също ми е сигурна, защото прочетох съвсем наскоро Херцогинята куртизанка и беше хубава.

3. Господин неустоим - Сюзан Елизабет Филипс

Не съм сигурна кога ще я прочета, зависи кога ще се сдобия с нея.

4. Съдбовно бягство - Сюзан Елизабет Филипс

Тя е продължение на Господин неустоим, а докато не прочета него, няма как да стигна и до нея.

5. Златният мост - Ева Фьолер

Ужасно много искам да прочета втората книга от Пътуване във времето, само че не зависи от мен кога ще се сдобия с нея.

6. Сенките - Дж. Р. Уорд

Тринадесета книга от Братството на черния кинжал, нямам търпение да я прочета и ситуацията с нея е същата.

7. Анна Каренина - Лев Толстой

Реших да прочета още една класика, а Анна Каренина ме заинтригува доста и мисля, че ще си заслужава четенето.

8. Лявата ръка на Бога - Пол Хофман

Една фентъзи трилогия, на която попаднах случайно. Много ме заинтригува и смятам, че ще ми бъде интересно да я прочета. Плюс това има и известна доза трилър, още по-добре!

9. Петата погибел - Пол Хофман

10. Плясъкът на крилете му - Пол Хофман

11. Даровита - Кристин Кашор

Тази трилогия от Кристин Кашор, Седемте кралства, ми се стори много интригуваща и мисля, че ще я прочета. Но много често първите ми впечатления се променят когато започна да чета една книга, затова не съм напълно сигурна дали ще я прочета или не.

12. Огнена - Кристин Кашор

13. Лазурна - Кристин Кашор

14. Орденът на асасините - Оливър Боудън

Поредицата е дълга и няма да изброявам книгите по отделно. Сториха ми се интересни, но в последствие разбрах, че са създадени по една игра The Assassin's Creed и това малко ме разколеба. Не знам какво ще стане в крайна сметка.

15. Изчезналата библиотека - А.М. Дийн

Обичам точно такива трилъри, те ми се струват най-интересни и мисля, че тази книга ще ми хареса. Смятам, че е точно мой тип - има мистерия и историческа загадка, а няма какво да обичам повече в един трилър от това.

16. Венецианският договор - Марина Фиорато

Друго, което много обичам са историческите романи и още като видях тази книга най-напред се влюбих в корицата. Авторката има най-разнообразни исторически романи и ако тази книга ми хареса бих могла да дам шанс и на някоя друга нейна.

17. Красив негодник - Кристина Лорен

Не знам дали ще прочета всички книги, разбрах, че в тях има наистина, ама наистина много секс и не съм сигурна дали това би било мой тип четиво.

18. Хрониките на Кейн

Това е последното и действително прочета всички изброени до тук определено ще са над двадесет. Харесвам Пърси Джаксън и стилът на Рик Риърдън ми допада, но за тази поредица дори аз самата не съм сигурна, не знам какво ще стане.

19. Скритият оракул - Рик Риърдън

Добре, тази е последната, но нея наистина искам да прочета и то от доста време вече. Само да се сдобия с нея и със сигурност ще я прочета.


Няма коментари:

Публикуване на коментар