сряда, 31 август 2016 г.

August Wrap Up

Ах, с края на Август идва и края на лятото. А с него и нещо друго още по-неприятно: училище! Само като се сетя, че сега всички ще започнат да пишат постове за това сякаш това е събитието на годината ми иде да ги разстрелям. Досадно е, а и на всички ни е ясно, че НИКОЙ не харесва училището и не иска да идва, защо трябва да си стъжняваме живота допълнително?
Август, за разлика от миналата година, ми беше много ползотворен. Тогава прочетох само разказите за Шерлок Холмс от Артър Конан Дойл и първата книга от Младият Шерлок Холмс при това едва в края на месеца. Тази година, обаче, прочетох цели 15 книги, което от месеци насам направо ми е рекорд.

1. Книга за любовта - Катерин Дий

С огромно удоволствие си купих тази и другите три малки книжки, които са много полезни и интересни. РЕВЮ

2. Книга за успеха - Катерин Дий

РЕВЮ

3. Книга за приятелството - Катерин Дий

РЕВЮ

4. Книга за самочувствието - Катерин Дий

РЕВЮ

5. Перфектна химия - Симон Елкелес

Изобщо не бях планирала да чета тази книга, нито следващите, но след като ги получих от Ибис ги прочетох и се оказаха интересни и приятни. РЕВЮ

6. Правилата на привличането - Симон Елкелес

Тази ми е любимата от трилогията, най-много ми хареса тя. РЕВЮ

7. Верижна реакция - Симон Елкелес

РЕВЮ

8. Сърца за разбиване - Али Новак

Много сладка и очарователна книжка, хареса ми, стил фен фикшън, но пък и много по-добра от тях. РЕВЮ

9. Изгубеният храм - Том Харпър

Началото на четенето ми на трилъри този месец. Видях тази книга в интернет, заинтригува ме и си я изтеглих. Определено темата ѝ беше доста неочаквана за мен и силно се надявам да мога да прочета скоро Илиада и Одисея на Омир след като тя ме вдъхнови. РЕВЮ

10. Орденът на асасините: Тайният кръстоносен поход - Оливър Боудън

Продължих и с четенето на поредицата Орденът на асасините, но все още нямам всички книги и пак ще прекъсна докато се сдобия с тях. Тази книга беше много добра, признавам. РЕВЮ

11. Орденът на асасините: Прозрение - Оливър Боудън

Неочаквано за мен тук се продължи историята на Ецио Аудиторе, но краят... беше толкова гаден, защо? РЕВЮ

12. Орденът на асасините: Възмездие - Оливър Боудън

Тази книга, обаче, беше пълно разочарование. Хайтам Кенуей направо успя да заличи цялото кредо и смисъл на асасините. РЕВЮ

13. Шифърът на Камелот - Сам Крайстър

Да речем, че очаквах повече. РЕВЮ

14. Залезът на боговете - Том Егеланд

Много интересен исторически трилър и сега ми направи впечатление, че това е втора книга, която чета да се развива през 20 век. РЕВЮ

15. Кръвта на Александър - Том Уайлд

От всички прочетени, тази се доближава най-много до предпочитанията ми за един исторически трилър. Беше много интересна и вълнуваща, отдавна не бях чела такива книги. РЕВЮ


Няма коментари:

Публикуване на коментар