сряда, 24 август 2016 г.

#Hobbies


  Отдавна се каня да направя един такъв пост, все отлагах, защото в повечето случаи не ми остава време. Смятам тук да говоря за хобитата си и какво обичам да правя най-много. Просто исках да разнообразя блога си с нещо и най-сетне да се наканя да го направя през Август.

~~~~~~~~~~~~~~~~

➀ Reading

  Първото, разбира се, е четене. Няма как да започна с нещо друго, защото 1) аз правя това в 2/3 от времето си и 2) водя книжен блог, нормално е да започна точно с това. Винаги съм обичала книгите, още от малка. Мама ми четеше книжка абсолютно всяка вечер, дори да се повтаряха аз пак си ги обичах и я карах да ги чете отново и отново. Тя е започнала с приказките и такива неща още като бях бебе, а сега ми се оплаква защо съм обичала толкова много книгите. :D


  Обаче не винаги съм била толкова запалена по четенето. Като по-малка всъщност ме мързеше и по-късно започнах да чета повече. Но истински се запалих като читател преди две години. Тогава започнах да си купувам и сама книги тъй като нашите отказваха категорично да ми купят и реших, че ще го направя на своя глава. Взех си първите две книги от Изборът, защото бяха излезли, имах Тъмна любов и лятото разполагах с доста книжки за четене като продължих с цялата поредица Братството на черния кинжал.


  Обичам да чета най-много фентъзи, трилъри и исторически романтики. Това са трите ми най-любими жанра точно в такава последователност. Книгите ми са разпръснати на доста места и всичко е доста хаотично, защото нямам особено място и се възползвам напълно от него. Дори сувенирите не мога да си сместя, а камо ли книгите... *Да игнорираме касичката ми прасенце, просто си я пазя.* Нарочно съм отделила цял рафт на Реликвите, защото и без това книгите са много, а и исках да са ми на едно място, а не пръснати като останалите

➋ Writing

  Започнах да пиша в началото на 2013. Тогава май това беше силно „на мода“. Първоначално бях започнала няколко доста еднотипни идеи, еднотипни т.е. вече имаше много такива. Първата, която публикувах и завърших също не беше нещо по-различно, но аз реших да я направя такова като я направих на цяла трилогия по-късно. Имам цели 24 завършени истории и още една, която в момента пиша. Уоу, не бях обръщала внимание в последно време колко много са станали. Като цяло имам разнообразни идеи и обичам да експериментирам - писала съм в множество жанрове като романтика, драма, фентъзи, трилър, криминале, еротика и прочее. Разнообразието не ме спира и обичам да имам от всичко.
  Най-напред пишех само фен фикшъни(с One Direction), но от миналата година започнах и с тийн фикшъни и също имам няколко такива. Обичам да пиша, но и да чета от трето лице, защото първо лице... просто ме ограничава. Все едно ми връзва ръцете и ме възпира да описвам това, което искам. В трето по принцип си е по-трудно, но на мен кога ли лесното ми е било лесно и трудното - трудно? Като споменах това, при мен винаги има зависимост да направя най-трудните неща, а лесните да объркам, пример за това са контролните по математика, винаги. Наскоро публикувах отново общия си сайт с обновен дизайн.
https://melly-stories.alle.bg/
  Като споменах дизайн, обичам да правя дизайни и в последно време наистина започнах да правя по-добри. Този също си е мой и е забавно как рекламата пасва на дизайна. Правя си и корици за историите, просто обичам да работя с компютър и да си поиграя малко с обработки.

➂ Drawing

  Обичам да рисувам и не може да се отрече, че имам умения. Да, не съм като някои наистина надарени хора, които като вземат молива и създават шедьоври, но умея да рисувам. Мога да направя много хубави неща и най-често обичам да гледам от някъде. Харесва ми да рисувам нещо, което съм видяла, когато си измислям някак не ми е толкова интересно и губя желание. Последно нарисувах Мики и Мини Маус.


  Най-любимата ми моя рисунка е на Аксел Блейз от Иназума 11, защото се получи наистина много добре, пък и той ми е любимия герой от анимето. Май наистина си падам да рисувам герои от анимета и анимационни филми. Просто те повече ми допадат, това ми харесва най-много да рисувам. Както и надписи, обожавам да правя логота на различни неща!


  Правила съм най-различни неща, но не всички са сполучливи. Смятам, че тези са едни от най-сполучливите ми и си ги харесвам. Имам и една рисунка с папагал, която е една от най-добрите ми и при това я бях правила в 8 клас.

  Мисля, че това исках да представлява тази публикация. Всъщност да споделя малко свои неща, все пак блога е мой, а не бях споделяла много мои неща. Е, тази публикация е с точно такава цел. На мен лично ми допадна как се получи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар