четвъртък, 4 август 2016 г.

Книга за приятелството - Катерин Дий

 КНИГА ОТ СЕРИЯТА „ЗА МОМИЧЕТА“

Рейтинг:

  Бях хвърлила око на тази книга още преди, възнамерявах да я подаря на най-добрата си приятелка, но идеята ми отпадна и така и не я осъществих. Просто смятах, че би бил един чудесен подарък, малък, но символ на нашето приятелство, но в последствие идеите ми не се осъществиха. Обаче все още мисля, че би била много хубав и симпатичен подарък, който можеш да подариш на приятелката си и лично бих оставила тази идея за всеки, който иска да направи нещо специално за човека на когото държи.
  Корицата е светло зелена и се радвам, защото ако беше наситена нямаше да ми хареса изобщо, не съм почитателка на зеления цвят. И разбира се, броката на надписите и дрехите на момичетата. Старата корица наистина никак не ми допада, тази изглежда хилядократно по-добре.
  Книгата съдържа най-вече, разбира се, цитати, но има и истории и други любопитни неща, които биха помогнали на някой, който иска да направи нещо за приятелката си или просто да прочете тази книга за разведряване.
  Харесаха ми всички неща, както и в предишните книги. Всичко е много приятно и добре направено. Заедно с краткия текст в началото на всяка глава от самата авторка, всички тези неща са изключително полезни според мен. Не мисля, че прочитането на една книга изобщо може да е в минус.
  Ревютата и на четирите книги се получават доста кратки, но пък така мога да отделя време за всяка, защото иначе или ще претупам нещата, или ще стане едно километрично ревю. Радвам се, че си купих тези книги - от една страна са сладки, а от друга много полезни и практични. Можеш да научиш доста неща просто... така и не мисля, че не биха влезли в полза на когото и да било.
  Ето тук ще оставя няколко цитата, които съм подбрала:
„Приятел е този, който вижда всичко във вас и въпреки това харесва гледката.“
- Уилма Аскинас
 „Много хора ще влязат и излязат от живота ви. Само истинските приятели ще оставят следа във вашето сърце.“
- Елинор Рузвелт
 „Доверието е приятелство и приятелството е доверие. Доверие не може да очаква или пази без приятелство, което да го допълва, и обратно.“
- Сарита Джаксън

Няма коментари:

Публикуване на коментар