вторник, 2 август 2016 г.

Книга за успеха - Катерин Дий

 КНИГА ОТ СЕРИЯТА „ЗА МОМИЧЕТА“

Рейтинг:

  Втората от четирите малки симпатични книги на различни житейски тематики е за успеха. Успехът - това е нещо много важно за всекиго от нас. Всеки иска да успее, да бъде победител, да се развие... Но преди да стане известен и успял, всеки е преминал през доста трудности и най-напред се нуждае от малко мотивация. А защо пък не нужната мотивация да се окаже в тази книга?
  Отново тази корица е по-хубава от колкото предишната, защото броката е много по-привлекателен от изчистената корица. А мисля, че Барби отива повече за корицата от колкото другото момиче, а и какво по-добро за корицата на книга за успеха от самата Барби, която е олицетворение на това?
  Тази книга е с малко по-различна структура от тази за любовта, но все пак има причина да е така. Тук няма любовни съвети и цитати или истински истории на различни хора. Все пак основните теми се различават коренно. Най-интересни ми бяха съветите за успех, които са под формата на цитати на известни личности или пък на обикновени хора; историите за успех на хора, които са започнали от нулата и са постигнали това, което са с упоритост, труд и желание; и накрая, но не на последно място, така наречените „женски подвизи“. Това са накратко истории на жени, оставили името си в историята или успели да променят нещо като например Мария Кюри, която е известна химичка и физичка заедно със съпруга си. Някак... мотивиращо е да прочетеш за хора като теб, които с нищо не са били по-различни, но упорития им труд и мечтите им са ги отвели до успеха.
  Аз лично вървя устремено по своя път и да се откажа не е вариант. Дори до този момент минах през толкова неща, гимназията за мен беше истинско изпитание, но ето че вече съм последна година. Не се отказах и въпреки всичко успях в много неща. Изявих се там където други не успяха и успях да се отлича. Не приемам нищо като съревнование с другите, а сама със себе си, просто искам да постигна мечтите си, а не да се състезавам с останалите.
  Книгата наистина много ми хареса, вдъхновяваща е и много мотивираща. Също и дава добри съвети. Мисля, че и за напред ще я разгръщам от време на време и няма да стои в библиотеката ми и да събира прах основно. Наистина си струваше, че си взех тези книги и буквално бяха без пари.
  Ето тук както и в предишното си ревю ще оставя няколко цитата:
„Мечтите ми се простират чак до слънцето. Може и да не ги осъществя, но ми стига да гледам нагоре и да виждам красотата им, да вярвам в тях и да си представям докъде биха ме отвели.“
- Луиза Мей Олкот
„Научена съм, че пътят към постиженията не е нито бърз, нито лесен.“
- Мария Кюри
 „Мислете като кралица. Една кралица не се бои от провал. Той е само поредното стъпало към успеха.“
- Опра Уинфри

Няма коментари:

Публикуване на коментар