събота, 6 август 2016 г.

Книга за самочувствието - Катерин Дий

   КНИГА ОТ СЕРИЯТА „ЗА МОМИЧЕТА“

Рейтинг:

  Четвъртата и последна книга - за самочувствието. Тази книга залага не толкова на разнообразните неща, а на повече текст и са запазени само цитатите. Главите са доста и са подредени в естествена последователност. Авторката ги е подредила точно както трябва стъпка по стъпка да опознаеш себе си и да придобиеш увереност. Наистина написаното в тази книга и съветите могат да бъдат доста полезни на този, който се нуждае, но и по принцип на всекиго.
  Корицата отново е с Барби и е по-хубава от колкото другата, по-светла е и по-свежа, защото тъмнокосото момиче и тъмните дрехи на момчето някак правят и без това оранжевата корица да не изглежда особено хубава. Няма нужда да споменавам бляскавите букви.
  Определено тази книга може да приповдигне самочувствието ти и да окаже влияние върху начина ти на мислене. Лично аз съм затворена личност и не съм много уверена в себе си, най-вече заради външния си вид(просто съм малко закръглена, т.нар. curvy) и това ме комплексира. Защото всички съдят по външния вид и сякаш има установен „модел на обществото“ и не влизаш ли в тези критерии значи не си достатъчно добър. Точно заради това съм така срамежливо и необщително момиче.
  Честно казано има много полезни неща и тук си извадих най-много цитати(във всяка от книгите си вадех повече от колкото публикувах, просто не всички са толкова впечатляващи, а други исках само за себе си). Ами смятам, че и четирите книги си заслужават и аз не съжалявам, че си ги закупих. Според мен са идеални за подарък за приятелка или пък просто за теб, все ще са от полза.
  Ето и цитатите, които избрах:
„Трябва да се обичате и да се грижите за себе си, защото така извличате най-доброто от себе си.“
- Тина Търнър
 „Бъдещето принадлежи на тези, които вярват в красотата на своите мечти.“
- Елинор Рузвелт
 „Успехът е способността да видиш интересна идея там, където другите не я забелязват, и да я отстояваш въпреки спънките и съмнението в собствените си сили.“
- Бет Несмит Греъм

Няма коментари:

Публикуване на коментар