неделя, 21 август 2016 г.

The Goodreads Tag


Видях този таг от Юли и понеже искам да разнообразявам блога си възможно най-често реших да го направя. Профилът ми в Goodreads е Melly Kallon. Това е един много, много удобен сайт и направо е препоръчителен за всеки книжен плъх. Може постоянно да обновяваш статуса си с четенето на дадена книга, да отбелязваш кои си прочел/а и кои искаш да прочетеш...

Ще тагна Илияна и Памела.

1. Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?

 Орденът на асасините: Прозрение от Оливър Боудън.

2. Кои са книгите, които четете в момента?

Уикенда реших да си дам почивка, по-скоро да пиша, а това не е много голяма почивка, а после продължавам със следващата от Орденът на асасините - Възмездие, но по-нататък не разполагам с останалите и като цяло не знам какво ще реша да чета.

3. Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?

Вълшебните земи на Мидендхил, но дори не знам дали ще я прочета. Просто ми допадна, но оригиналът е на италиански, а на български не знам дали ще я открия изобщо.

 4. Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?

Както споменах, планирам да чета Орденът на асасините: Възмездие.

5. Използвали ли сте системата за оценяване на Goodreads?

Да, редовно при това. Дори в блога си имам своя Система на рейтинг като съм добавила и половинките aka 3.5, 4.5... Просто ми харесва да оценявам книгите и обичам когато е по-обстойно, защото понякога някоя книга заслужава повече от кръглата оценка, но няма възможност да ѝ се даде.

6. Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?

Не още, но съм близо - 77/100. Харесвам кръглите цифри, а и обичам 100. Миналата година пак толкова си бях поставила, но аз късно започнах да изпълнявам предизвикателството и бях стигнала някъде до тук всъщност, но подозирам, че до края на годината ще съм стигнала сто, ако не и повече(дано!).

7. Имате ли wishlist?

Не, по-скоро си имам в главата списък с това, което искам. Няма как да забравя това, което искам и си поддържам списъка там.

8. Коя е следващата книга, която планирате да си купите?

Няма да е скоро, аз не си купувам често книги, защото не разполагам с такива средства, а само моите пари, които си събирам, които не са особено много, че да си позволявам често този прекрасен лукс да си купувам книги. Чакам да дойде 1 ноември с промоцията на Сиела и тогава да си купя няколко книжки.

9. Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?

“So many books, so little time.
- Frank Zappa

10. Кой е любимият ви автор?

Касандра Клеър, Дж. Р. Уорд, Сара Дж. Маас, Кийра Кас, Рик Риърдън...

11. Присъединили ли сте се към някои групи?

Всъщност не бях, към никоя, но полюбопитствах и току-що се включих към една група Addicted to YA, допадна ми просто и за сега няма да търся други групи.

12. Колко книжни рафтове имате в Goodreads?

 Аз се придържам към класиката и имам само три: to read, currently reading и read. Нямам нужда от повече, защото тези ми обобщават всичко. Знам къде са ми прочетените книги и къде тези, които искам да прочета, а с третото да променям статуса си на коя книга чета. Напълно устройващо и достатъчно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар