събота, 13 август 2016 г.

The Quotes Book Tag


Видях този таг от Юли, но просто нямах възможност да го направя, защото изискваше книгите ми да са при мен и затова предпочетох да го оставя за по-нататък.

 1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото.

Ох, аз не съм от тези читатели, които са започнали с една книга и от там са продължили с четенето и са станали книжни плъхове. Помня, че като по-малка не обичах много да чета, просто ме мързеше. Но първите ми самостоятелни книги, които съм чела бяха Пипи Дългото Чорапче и Приключенията на Лукчо. След това имах известни прекъсвания и т.н. докато стигнем до Братството на черния кинжал преди две лета когато се запалих сериозно по четенето. Смятам, че е най-редно да споделя цитат от Тъмна любов, защото ако не беше тя надали щях да се запаля така силно да чета.

- Още не го знаеш - каза мрачно той, - но си моя.
- Рот, Тъмна Любов, Дж. Р. Уорд 
(Братството на черния кинжал #1)

 2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.

Не си записвам цитатите като ги видя и в това ми е грешката. Обичам цитатите и помня като слон всичко, което ми се изпречи на пътя. Странно е, знам, но запомням всичко, което ми се стори интересно.

“Целият свят е сцена и всички ние сме актьори на нея - влизаме, излизаме и за своето време всеки от нас играе различни роли.” 
- Уилям Шекспир

Както и този:

I was dead until you found me, though I breathed. I was sightless, though I could see. And then you come... and I was awakened.
- Zsadist, Lover Awakened, J R Ward
(Black dagger brotherhood #3)

 4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.

Първо щях да постна един цитат на Дж. Р. Уорд, по-скоро аз си го направих като цитат от нейните съвети в Пътеводителя за посветени, но реших да потърся нещо друго от друга авторка, която също много обичам.
“Only the very weak-minded refuse to be influenced by literature and poetry.
 - Cassandra Clare

 5. Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас (а ако не си ученик- номера на буквата, с която започва името ти).

Аз съм 18-ти номер и е малко вероятно да имам толкова книги на един рафт. Буквата ми е 13-та и е по-вероятно да намеря книга под този номер, но да видим!

“ - Можеш да разтърсиш звездите - прошепна тя, - да направиш каквото искаш, стига да посмееш. Дълбоко в себе си и ти го знаеш. Това е, което те плаши най-много.
 - Стъкленият трон, Сара Дж. Маас 
(Стъкленият трон #1)
 6. Любим цитат от краят на книга.

Нямам по-любим завършек на книга от този. Остави ме в така наречената естетическа наслада след като прочетох тази прекрасна книга. Краят ѝ бе просто идеалният за нея.

“На този свят няма нито щастие, нито нещастие, има само сравняване между едно състояние и друго.” 
- Граф Монте Кристо, Александър Дюма

 7. Вземи една random книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.

Тази книга още не съм я прибрала след като я прочетох така, че ми е най-лесно да взема нея.

“ Мажоретките започнаха да скандират името на Джей. Той скочи на крака и метна шлема си към тях, с което предизвика кикот, а помпоните в ръцете им заскачаха още по-бързо.
- Завръщане на Острова на изгубените, Мелиса Де Ла Круз

 Да игнорираме факта, че това са две изречения, защото просто ми стояха непълни едно без друго.

8. Цитат от книгата, която четеш сега.

Не е книга, която чета точно в момента, но я прочетох преди няколко дни.

“You’re dangerous,” he says.
“Why?”
“Because you make me believe in the impossible”
 - Simone Elkeles, Rules of Attraction

9. Направи изречение от заглавие на книги. (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глаголът/думата)

A Lover Awakened in the Assassin's Creed in the Isle of the Lost.

Книги: 1. Пробудена любов, 2. Орденът на асасините, 3. Остворът на изгубените.

10. Кой цитат би си сложил/ла на чаша/тениска?

A reader lives a thousand lives before he dies.”
- George R.R. Martin

Every lovestory is beautiful but ours is my favourite.”

“So many books, so little time.” 
- Frank Zappa

11. Кой цитат те обижда?

 Госпожата ми по български, която за огромно мое нещастие ми е и класна, все повтаря тази фраза. Една от причините да се радвам, че това е последната ми година е, че няма да я виждам повече. Не знам до колко това е вярно, но в себе си съдържа абсолютна антитеза и то хем да го правиш, хем да не го и затова много ме дразни.

Повторението е майка на знанието и баща на затъпяването.

12. Кой цитат те описва най-добре?

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” 
- Marilyn Monroe

“Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” 
- Oscar Wilde

“People cry not because they are weak. It is because they've been strong for too long.”
- Johnny Depp

  
 Няма да тагвам никого, защото тагът е от доста време, а аз просто се забавих много с направата му, така че всеки, който желае да го направи, може да се смята за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар