петък, 30 септември 2016 г.

September Wrap Up


 Ето че и Септември отмина, дойде Октомври, а училището вече започна... Този месец бях доста лежерна и прочетох доста малко книги. Първо, че в началото загубих десетина дни бездействайки, почивните дни за 22-ри също, а пък сега последната седмица четох Игра на тронове, която ми отне доста време. Като се обедини всичко това в един месец... ами то май други дни не остават.

1. Красив негодник - Кристина Лорен

Не бях сигурна за тази поредица понеже тя наистина съдържа главно едно нещо. Но се оказа, че далеч повече ми хареса и с удоволствие ще прочета и останалите. РЕВЮ

2. Червената пирамида - Рик Риърдън

Тези книги отдавна стоят на компютъра ми, но така и не бях стигала до тях, до сега. Просто се чудех какво да прочета, а исках да е фентъзи и да е добро. Е, направих... РЕВЮ

3.  Огненият престол - Рик Риърдън

Тази книга беше точно толкова интересна, колкото и първата. Наистина ми хареса и сега като погледнах корицата мога да си обясня напълно защо е такава. Все пак, когато прочетеш дадена книга, всичко... РЕВЮ

4. Сянката на змея - Рик Риърдън

Най-сетне прочетох и третата книга. Тя беше на ниво като всички останали книги за Рик Риърдън, но в някои аспекти имах... РЕВЮ

5. Demigods & Magicians: Percy and Annabeth Meet the Kanes - Rick Riordan

Реших да направя едно общо ревю за трите книги от трилогията Percy Jackson & Kane Chronicles Crossover, защото са кратки и колкото и да се опитвам, няма да се получат кой знае колко дълги ревюта и ще е безсмислено. Тази публикация съдържа ревютата на трите книги в трилогията: The Son of Sobeck; The Staff of Serapis; The Crown of Ptolemy. РЕВЮ

6. A Game of Thrones - George R.R. Martin

Беше просто... възхитителна! Да, четох я почти пет дни и с първа смяна на училище се изцеждах максимално, но толкова много ми хареса! Както се казва, докато не го видиш, не знаеш какво изпускаш. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар