неделя, 9 октомври 2016 г.

Intergalactic Book Tag


Бях тагната от Юли преди повече от месец, но изникваха нови и нови тагове и така и не му дойде редът на този. Все пак благодаря, че ме тагна!

1. Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена) – развива се на място различно от твоето.

Най-добрият пример, за който се сещам е Двор от рози и бодли, не само мястото е коренно различно, но и има фентъзи.

2. Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.

Една от последните книги, които четох беше страхотна - Графинята блудница. Хм, не мога да се сетя в момента за книги, които са ми въздействали така по-рано, може би Изборът, която ме заплени и Тъмня любов, която съвсем ме накара да се запаля по четенето.

3. Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив, че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.

Аз също съм нетърпелива за много книги. Empire of Storm вече излезе на английски, но нямам търпение да излезе на български и да се сдобия с нея! Корицата е просто уникална и съм толкова нетърпелива да разбера какво е замислила този път Сара Дж. Маас за Селена Сардотиен.

4. Мъглявина: Назови книга с красива корица.


О, труден въпрос. Има много корици, които харесвам, но ще се огранича до няколко.



5. Мултивселена: Назови spin-off поредица, която обичаш.

Е, не е точно spin-off, а prequel, но...


6. Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.

 О, колебая се между Уил и Теса и Клеъри и Джейс. Това са две убийствени двойки, които имат толкова силно привличане помежду си... Както и всички двойки от Братството на черния кинжал - там привличането е УЛТРА магнетично.

7. Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.

Ами мисля, че тази роля изигра Изборът, защото след като я прочетох аз вече бях запалена по книгите и продължих да чета цялото онова лято и се запалих по четенето.

8. Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.

Харесвам допълнителните кратки истории към поредиците, интересни са ми. Особено ако са цели книги като тази, която толкова много ми хареса и ми напомни колко много харесвам Изборът както ѝ самото му начало. Определено тази ми е любимата книга с новели.



9. Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.

Понеже не се сещам за друг пример ще използвам същия като Юли - Хрониките на Кейн. Авторът много интересно е комбинирал гледните точки на Картър и Сейди и се е получило страшно добре.

10. Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.

Ами защо не Ragnarok и Dominus? Звучат ми добре.

Понеже вече почти всички са направили този таг, ако има някой, който не е, ако иска може да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар