понеделник, 31 октомври 2016 г.

October Wrap Up

Измина още един месец... и 2016 е към края си. Понеже не съм го споменала до сега, мога да се похваля, че приключих своя 2016 Reading Challenge в Goodreads преди около две седмици. Бях си поставила за цел 100 книги и ги прочетох, даже вече го надграждам. :д
Този месец прочетох доста книги, които бяха новели затова ревютата ми изглеждат малко, но всъщност съм прочела повече книги. {Откъсите са от ревютата ми.}

1. Графинята блудница - Джоана Шуп

От кога исках да прочета тази книга... След като прочетох Игра на тронове, наистина имах нужда от нещо, с което да се разтоваря малко. Тази книга беше перфектната за целта, защото ми достави изключително удоволствие.

2. Красив непознат - Кристина Лорен

Реших да продължа с книгите от Красивия негодник, нямах причина да не го сторя. Всъщност имах до известна степен очаквания, че може да прилича на първата книга, поне по едно нещо, което си беше така, но все пак не беше точно това, което...

3. Красив играч - Кристина Лорен

Добре, тази книги беше много по-добре. След като бях почти разочарована от Красив непознат, силно се надявах тази книга да не бъде като нея и за щастие, не беше.

4. Портретът на Дориан Грей - Оскар Уайлд

Не всяка класика оправда славата си, като тази. Всъщност не знам какво очаквах от тази книга. Бях чувала заглавието, защото е известно и ми стана любопитно за какво се разказва в книгата.

5. Красива тайна - Кристина Лорен

 Още от самото начало тази книга ми беше страшно забавна и интересна и вече знаех, че ще ми хареса. Ситуацията на Руби и Найл в началото ми е толкова позната, все едно се припознавах във всяка мисъл и действие на героинята.

6. Красиво начало - Кристина Лорен

Тук реших да обединя ревютата на всички новели в поредицата. Нарочно реших да оставя тази книга накрая, защото исках да прочета всички новели последователно.Реших, че няма смисъл да ги отделям в различни ревюта, защото няма какво толкова да се каже, пък и това ще стане по-дългичко.

7. Тайни - Нермин Безмен

Пълно разочарование и едва я изтърпя до края. Тук няма да дам никакъв откъс, по-добре прочетете ревюто ми в Goodreads, защото то е по-реално от това в блога ми.

8. Двор от мъгла и ярост - Сара Дж. Маас

Тази, обаче, беше уникална! Не вярвах, че е възможно, но тази книга ми се стори още по-хубава и невероятна от предишната. Никога до сега не ми се е случвало да дам 5 звезди на две поредни книги от поредица. Всъщност аз рядко давам максимална оценка, защото само най-добрите я заслужават, но тази... тя я заслужава безапелационно.

9.  Cruel Crown - Victoria Aveyard

Тази книга съдържа двете новели на Алена кралица - 0.1 Queen Song и 0.2 Steel Scars. Така или иначе щях да им направя общо ревю, но е хубаво, че има обща книга, която да ме улесни в това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар