петък, 28 октомври 2016 г.

The Halloween Book Tag


Един тематичен таг подходящ за празника. Да, не е български, но аз нямам нищо против него. Би било твърде тесногръдо да го отхвърля само, защото не е наш. Този аргумент е глупав. Забавно е да се маскираш и всички тези неща, в англоезичните страни правят Хелоуин партита и това е толкова... яко. Но стига с това. Видях този таг от The Quirky Book Nerd и реших да го направя, за да може и ние да сме малко тематични.

1. Любимо страшно четиво за Хелоуин

Не си падам много по страшните неща и не съм сигурна дали изобщо съм чела такава книга или поне малко да отговаря на това. О, всъщност в книгите на Дан Браун си има някои доста гадни неща и някои убийства са си направо плашещи. Ще посоча Шестото клеймо, защото хем има достатъчно страшни убийства, хем ми е любима.


2. Най-страшната корица

Ами не може да се каже, че корицата е много красива.


3. Ако можеше да посочиш, който и да е автор, с който да правиш номер или лакомство, кой би избрал?

Хм, бих си избрала Сара Дж. Маас, защото много харесвам книгите ѝ и не знам, би ми било интересно да обикалям с нея.

4. Ако можеше да се облечеш като всеки един литературен герой за Хелоуин, кой би бил?

Добър въпрос. Бих избрала или да съм ловец на сенки(Реликвите на смъртните) или някоя историческа романтика заради хубавите рокли. Конкретен герой не знам кой бих посочила, просто обобщено казано.

5. Ако можеше да намериш всичко от всяка книга в скривалището ти за номер или лакомство, какво би искал/а да намериш?

Бих искала да намеря едно стили(Реликвите, отново) може би и скрито острие като на асасините в Орденът на асасините. О и един кинжал от Братството на черния кинжал.


6. В кой измислен свят би искал/а да отидеш за номер или лакомство?

Колкото и странно да звучи, бих избрала Притиан(Двор от рози и бодли). Искам да отида в света на елфите и какво пък, поне ще си е интересно.


7. Кой книжен злодей не би искал/а да срещнеш сам/а в тъмна алея на Хелоуин?

В главата ми направо цари хаос от имена. Сещам се за злодеите от Пърси Джаксън, от Стъкленият трон и Двор от мъгла и ярост, Реликвите на смъртните както и куп други най-различни книги. Не мога да избера кой от всички не бих искала да срещна. А не, май се сетих. Кралица Елара от Алена кралица, защото тя може да не е страшна видимо, но може да ми манипулира ума, а това е по-лошо.

8. Как би се облякъл/ла като вампир, зомби, върколак или ловец на сенки?

Май в началото вече отговорих на този въпрос - ловец на сенки. Харесват ми костюмите им и бих се маскирала така.


9. Посочи бонбон (само един) от Хари Потър, който би искал/а да откриеш в скривалището си?

А ако не знам дори един? Просто... шоколад? Поне това намерих из интернет, най-обикновено блокче шоколад, не шоколадовата жаба, повече ще ме е гнус да я ям, от колкото да помня, че е от шоколад.

10. Кой е любимият ти Хелоуин бонбон?

Общо казано бонбон(candy е по-относително в английския, момичето от английския блог е посочило Кит-Кат)... Ами не знам какво харесвам най-много. Малко клиширано и безидейно, но харесвам Милка. Особено обожавам Milkinis!


Тагвам: Ева, Bloody RoseRed's World, Юли и Памела.

Няма коментари:

Публикуване на коментар