сряда, 30 ноември 2016 г.

November Wrap Up

Йей, ето че и любимият ми месец най-после дойде, а с него и края на годината. Коледа наближава, а това ме изпраща в еуфория, защото обожавам да ходя по магазините преди празниците и да купувам разни неща, особено подаръци. Което отново е помрачено заради втората смяна, защото на практика ми се губи целия следобед и това ме вбесява. А пък до ваканцията има толкова много време... Но първо на първо, да си направя равносметката за месеца. Хм, ноември не беше никак лош, прочетох цели 10 книги и то все хубави, как да не съм доволна? П.С. Реших да правя заглавията като линкове към ревютата, да опитам и това.

1. Скритият оракул - Рик Риърдън

Най-сетне прочетох и тази книга. Май ми се случва да чета всички книги, които съм искала със закъснение. Е, поне най-накрая успях да я прочета. Смятам, че това е поредна обещаваща поредица от Рик Риърдън и нямам търпение да излязат следващите книги.

2. Мечът на лятото - Рик Риърдън

 Преди не исках да прочета за Магнус Чейс и боговете на Асгард. Всъщност... нямах основателна причина за това. Просто не бях чела все още книги със скандинавската митология и ми беше странно, но сега след като съм прочела няколко, нямаше причина да не дам шанс и на тази.

3. Стъкленият меч - Виктория Айвярд

Ето че прочетох още една книга, която също протаках от известно време. След като чаках няколко месеца като така и не си закупих нито една от двете книги, реших, че е време да прочета Стъкленият меч със или без книжен вариант.

4. Kingdom of Darkness - Andy McDermott

Честно казано чаках Ибис да преведат следващата книга от поредицата за Нина Уайлд и Еди Чейс, но май такива изгледи няма затова реших да прочета останалите излезли книги на английски, и без това съм прочела почти цялата поредица на английски, така че...

5. The Revelation Code - Andy McDermott

Тази книга ми повиши интереса, а може би четенето ми събота и неделя без да заспя всеки момент също помогна доста. Но и идеята на тази книга ми се стори доста по-близка до тази на поредицата и първите книги.

6. The Midas Legacy - Andy McDermott

Още от самото начало The Midas Legacy започна добре, т.е. обещаващо и доста интригуващо и не ме разочарова. Напълно в стила на Анди Макдермът, Нина и Еди се изправят пред поредното приключение и смъртни опасности.

7. Бронзовият ключ - Холи Блек и Касандра Клеър

Уоу, определено не очаквах подобно развитие. Книгата е интересна и много харесвам тази поредица, но уви, единственият недостатък е, че беше твърде кратка и свърши твърде бързо.

8. Господар на желанието - Кинли МакГрегър

И преди бях попадала на тази поредица, но изобщо не бях обръщала внимание. И сега не беше по-целенасочено, просто попаднах на нея, отново, случайно, но този път прочетох резюметата и веднага се заинтригувах.

9. Златният мост - Ева Фьолер

От толкова много време исках да прочета тази книга. Измина повече от година от както прочетох първата книга, Гондолата на времето.

10. Ново начало - Кристен Ашли

 Измина година от както прочетох първата книга, Завещанието, и останах приятно изненадана, че издателство Ибис преведоха и втората. Ами като цяло книгата наистина много ми хареса и е страшно приятно четиво.

Няма коментари:

Публикуване на коментар