събота, 31 декември 2016 г.

December Wrap Up

Ето че 2016 си отива... а пък дори не искам да си представям 2017. Предстоят ми много неща и краят наистина не се вижда. Но поне да се спрем на настоящето. Декември започна доста добре, но завърши много зле. От преди Коледа още, вече две седмици до края на този месец не съм прочела нищичко. Може би просто се нуждая от почивка. Обикновено не сядам ей така да гледам филм, защото ми отнема много време, но - изненада! - точно това правих предходните дни. Дори зарязах и таговете и блогът ми напоследък съвсем замря. Наистина нямам желание за нищо. Колкото и да ги смятам съм прочела само 4 книги, пълно безобразие! И то от една поредица, ако не беше тя не знам какво ли щях да чета и дали изобщо щях да съм прочела.

1. Покоряването на шотландеца - Кинли МакГрегър

Втората книга от поредицата Братството на меча малко ме разочарова. Очаквах да е по-интересна след като първата толкова много ми хареса. Историята на Брейдън и Маги беше толкова неясна и на моменти досадно объркваща. Определено тази книга не ме впечатли особено. РЕВЮ

2. Роден в грях - Кинли МакГрегър

Третата книга определено много ми хареса. Син е точно този тип мистериозен неподходящ мъж, по който си падам. Заедно с първата, Господар на желанието, тези двете са ми любими. Историята на Кали и Син е прекрасна и е от любимите ми исторически романи - такива, каквито най-много обичам. РЕВЮ

3. Да опитомиш планинец - Кинли МакГрегър

Тази книга също е хубава и доста ми хареса, а накрая направо ме остави в очакване. Определено нямам търпение за още книги с братята МакАлистър. В това ревю вмъкнах и ревюто на новелата за Саймън - Midsummer's Knight. РЕВЮ

4. Мрачният рицар - Кинли МакГрегър

Тук сякаш се започна от начало и се спомена за самото Братство на меча. Имах чувството, че чета за нещо съвсем различно и ново, и си беше така. Но не твърдя, че не ми хареса, напротив. Тъкмо ми стана най-интересно и за мое огромно съжаление не си намерих следващите и последни две книги. Ако ги бях намерила можеше и да прочета още нещо до края на месеца, но... Ох, гадост. РЕВЮ


Ами Честита Нова Година на всички! Пожелавам ви много щастие и успехи през новата 2017-та година и най-вече да сбъднете мечтите си, защото всеки има такива! Happy New Year!

Няма коментари:

Публикуване на коментар