вторник, 28 февруари 2017 г.

February Wrap Up

Колко бързо си отиде Февруари и дойде Март, ах, наистина не харесвам този месец. Навярно съм една от малкото, които не харесват пролетта, но това е факт. Просто... не обичам този сезон, това е. Нямам търпение по-скоро да се изнизват тези месеци и да идва лятото. Факт: Март е един от най-неприятните ми месеци и колкото по-скоро свърши, толкова по-добре.
П.С. Нищо лично към родените през Март, просто това не е моят месец и то никак.
Този месец бях отново страшно натоварена и вече направо копнея за ваканция, но няма, за 12 клас толкова. 😑 И пак като ме хвана едно летаргично състояние... чудесна комбинация, няма що.

1. The Assassin's Blade - Sarah J. Maas

Не знаех какво точно ми се чете, но някак не исках да е нещо различно от любимия ми жанр и реших най-сетне да прочета The Assassin's Blade и без това не знаех дали Егмонт ще я издадат, но въпреки че стана ясно, че възнамеряват да го правят, не съжалявам, че я прочетох предварително на английски. РЕВЮ

2. Синдер - Мариса Мейър

Не очаквах толкова много да ми хареса. Преди като цяло гледах с пренебрежение поредицата, но без изобщо да съм видяла за какво става въпрос. Имам този ужасен навик да прибързвам със заключенията, но този път не бързах да съдя и веднага се заех да я прочета. РЕВЮ

3. Скарлет - Мариса Мейър

Защо накрая става най-интересно? Толкова много ми се чете и искам да разбера какво ще стане и бам - то дошъл края. РЕВЮ

4. Крес - Мариса Мейър

Става ми все по-интересно, тази поредица наистина много ми харесва. А вече ми остава само една книга до края, ужас! РЕВЮ

5. Уинтър - Мариса Мейър

Не мога да повярвам, че свърши толкова бързо. Не усетих кога мина времето и кога я прочетох. Тази поредица толкова много ми хареса! Поредицата Лунните хроники е страхотна и я препоръчвам. РЕВЮ

Като си гледам книгите... май съм имала един фантастичен февруари.

Няма коментари:

Публикуване на коментар