сряда, 8 февруари 2017 г.

The Secret Life Of A Book Blogger Tag


Вече се завърнах редовно в блога си и сега е ред на един друг таг, който бях поканена да направя. Понеже доста беше западнал, сега ще се постарая да го разнообразя със всичко възможно. Благодаря на Юли за тага!

1. От колко време си блогър?

И аз като Юли си направих блога през април 2015, но също като нея пропуснах да отпразнувам първата си годинка на блогър. Възнамерявам тази година да отбележа втория му рожден ден като реванширане за първия.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?

Не ми се иска да спирам. Може да имам временен застой понякога(като през този Януари), но окончателно да спра... не, не искам. Навярно ще започна да публикувам по-рядко наесен след като стана студентка, но не мисля да спирам. Смятам, че ще има други неща, за които да пиша и ще се радвам да го правя.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?

Ами това да изразявам себе си, да си имам свое място, да се запознавам с други четящи хора и разбира се, книгите, които изпращат издателствата...

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?

Ами понякога ми се налага да изразя не съвсем истинското си, предимно отрицателно, мнение за някоя книга, която ми е от издателство, защото те са ми я пратили и това за тях е един вид реклама и не мога да кажа „беше ужасна, не ми хареса“. Някак трябва да завоалирам думите си и да се изразя по-меко ако не ми е харесала чак толкова, защото когато нещо наистина ти харесва няма защо да си пречупваш думите. Като цяло се старая да избирам книги, които знам, че ще ми харесат, иначе... резултатът не е добър.

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които да използваш?
Ами зависи, тъй като аз искам да открия точно това, което съм си представила и понякога по-малко, друг път повече време. Като цяло половин час може би докато ги намеря и подготвя изцяло(за таговете ми е нужно да добавя и надпис). Аз мразя да използвам много снимки в ревю, излишно е и прави впечатлението за голям обем, което не е реално. Пък и дразни, аз искам да прочета ревюто на книгата, не да се разсейвам с разни снимки.

7. Кой автор би желал/ла да бъде в блога ти? (Като интервю, например.)
Сара Дж. Маас, Касандра Клеър, Рик Риърдън, Дж. Р. Уорд, Дан Браун, Анди МакДермът, Кийра Кас. 
Само че нямам интервю не само на никого от тях, но и като цяло на никого, много гадно, нали?

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
Обичам вкъщи да ми е удобно, затова винаги нося блуза и някакво долнище на анцуг.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
Аз си имам предварително готова снимката на за ревюто, веднага щом съм решила, че ще прочета книгата аз откривам снимка на корицата и си я запазвам в специализираната папка за кориците за ревютата ми. Това отнема броени минути и то много преди да направя самия пост, а иначе също толкова, за да създам публикацията и да започна да пиша.

10. Какво мислиш за book blogger-скта общност?

Ами полезна е, защото мога да намирам някоя нова книга и в същото време да преценя дали ще ми хареса или не(понякога само едно резюме не е достатъчно). Не съм от постоянните следящи блогъри, също и не коментирам често, някак аз не съм такъв тип човек, както и такъв, който общува с всички. Но все пак ми харесва да съм сред това общество, тъй като всички ние сме четящи хора и имаме доста общи теми, особено ако харесваме едни и същи книги.

11. Какво мислиш, че човек трябва да направи, за да има успешен блог?

Ами трябва да се постарае да го разпространи, иначе няма как да го видят хората. Но и трябва да бъде редовен, поне 4-5 пъти в месеца може да отдели. Не е нужно да са само ревюта, добре е да разнообрази с нещо, а идеи има - тагове, книжни постове, постове свързани с поредици и други. Може би като цяло е това.

Май вече всички направих този таг, но все пак ако някой не го е правил, може да се чувства свободен да го направи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар