неделя, 12 февруари 2017 г.

The Valentine's Day Book Tag


Миналата година пропуснах да направя този таг, но ми се искаше затова тази година реших да си реванширам. Но пък за сметка на това няма да правя за рожден ден и за да компенсирам и това някак просто пускам тага малко по-рано, защото днес е рождения ми ден! Видях този таг от Павлина и така реших да го направя.

1. Любимата ви двойка – Искате да имате такава връзка.

 Аз искам някаква силна връзка, някоя изпълнена със страст и любов, някоя... изпепеляваща. Да, точно това е думата, която търся. Може би искам връзка като тази между Фейра и Рис(Двор от рози и бодли). Искам едновременно да е силна и бурна, но и онази, платоничната. Някак тяхната ми изплува най-ярко в съзнанието.

2. Връзка, която не се е получила. – Вие искахте те да се съберат, но това така и не се е случило.

Кала и Рен от трилогията Нощна сянка така и не бяха заедно, за което адски много ме беше яд. Харесвах го от самото начало и предпочитах него, но... краят тотално ме разочарова.

3. По кого сте си „падали“? Независимо от персонажа.

Уил (Адски устройства), Джейс (Реликвите на смъртните), Зейдист (Братството на черния кинжал), Рис (Двор от рози и бодли), Дориан (Стъкленият трон), братята Дьо Грас (от поредицата Дьо Грас), Райън Бенет(Красив негодник), Джон Сноу (Игра на тронове) ... Май така мога да изброявам до утре.

4. Най-ужасната връзка. - Винаги сте искали двойката да се раздели, защото те са твърде различни и според вас не си подхождат.

 С риск да се повторя с Нощна сянка, не харесвах Кала и Шей и просто не ги виждах заедно, но... тя избра него.


5. Вашият любим любовен триъгълник.

Мразя любовните триъгълници, вбесяват ме. Дразнещо е как героинята трябва да избира между двама души. Определено няма да отговоря на този въпрос, защото мразя любовните триъгълници и определено нямам нито един любим (избягвам да чета всякакъв такъв род книги).

6. Вашата любима трагична любовна история. Нещо като Ромео и Жулиета… (и без спойлери)

Краят на Принцеса с часовников механизъм ми скъса сърцето. Не е точно трагично, но... донякъде пак е и беше прекрасно ужасно. Да, голямо изразяване, ама е така.

Тагвам Юли, Теди, Ралица и Теми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар