неделя, 30 април 2017 г.

April Wrap Up

Ох, ето че и април свърши и остана само май. Направо не мога да повярвам, че остана толкова малко до края! Предстоят ми толкова много неща, наред с хубавите също и матури... но като цяло моята философия е такава: не го мисли докато не стане неизбежно, т.е. това е последния момент и то буквално. Не че да го караш супер лежерно и да не правиш нищо, а просто да не го мислиш и да не се притесняваш напразно и за пореден път се убеждавам в правотата на своята практика. Не го мисля толкова, не се тревожа и така минава доста по-леко и далеч не притеснително. (Определено си спестявам много нерви и тревоги.)
Април не беше много по-малко ползотворен от март, едва 2 книги, това е пълна катастрофа! Не че не искам да чета, искам, но нямам тази възможност. Просто вече последния месец даскалите съвсем се оляха с глупостите си и ако не им кажа в лицето какво мисля веднъж щом си взема дипломата да не съм аз. Ама наистина, това на нищо не прилича, ние си имаме един милион неща на главата, плюс тъпи проекти, тестове, глупости... аа ами то и ние си имаме лимити!
Ами няма да е голямо обобщение като са само две книжки и ще дам линкове към ревютата им. Но пък през април отпразнувах и втората годинка на блога си! ^^

1. Истории от Академията за ловци на сенки - Касандра Клеър

Много исках да прочета тази книга, аз съм почитател на допълнителните истории към поредици. Като цяло чета всичко що е книга, просто не мога да оставя така нещо непрочетено... Continue reading

2. Всичко, всичко - Никола Юн

Останах силно впечатлена от книгата, прочетох я на един дъх! Толкова много ми хареса, че дори не мога да повярвам... Continue reading

2 коментара:

  1. Днес прочетох "Всичко, всичко" и останах очарована, като теб. Наистина беше написана прекрасно. Впрочем - късметлийка си, че ти остава 1 месец, аз имам още 2 години!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Освен да ти пожелая успех и огромно търпение. Аз не бих се върнала за нищо на света назад и да преживея дори един месец отново от изминатите години. Петте си ми бяха предостатъчно и вече съм на биологичен countdown. :д

      Изтриване