петък, 26 май 2017 г.

Без Милост - Лекси Блейк

 КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА „БЕЗЗАКОНИЕ“

  Исках тази книга и бях много приятно изненадана от издателство Ибис, когато я получих. И много им благодаря, за което. Толкова много ми се четеше още миналата седмица, но трябваше да се въздържам заради матурите, което си беше убийствено, след като вече имам нужда от почивка от всичко и да се посветя само на неща, които обичам да правя, начело, разбира се, с четене.
  Корицата е повече от страхотна. Запазена е първоначалната идея на оригиналната, но тази ми допада повече. Преливането на мъжа и сградите се е получило много добре и си пасват идеално. Все пак аз обожавам синьото и корицата ми допада още повече.
  Веднага след като прочетох резюмето си казах, че трябва да прочета книга. Падам си точно по такъв тип съвременни романи, които са свързани с историята на няколко души, в повечето случаи семейство както е тук с братята и сестрата Лолес. Като деца те губят родителите си след като са убити жестоко от своите съдружници и сега младите, но пораснали членове на семейството искат възмездие. Истина е, че те четиримата са имали тежък живот след смъртта на родителите си, защото отиват по домове и приемни семейства и това им нанася някои неизлечими белези. Това със сигурност е от уязвимите им места.
  Райли е юрист по професия заради плана им и е напълно отдаден на него. Като адвокат той се явява най-подходящия да поеме ролята на адвоката на госпожица Стратън, която е първата стъпка за задействането на плана им. Но той от самото начало е наясно, че няма да успее да го следва стриктно. Той избира да вземе тази роля не само, защото е най-подходящ, но и защото нещо го привлича към Ели Стратън. Химията между тях протича мигновено. Те просто са създадени един за друг.
  Ели е натоварена с огромната отговорност да стане изпълнителен-директор на компанията, но като жена в света на технологиите и бизнеса за нея е двойно по-трудно. Сега се нужда от Райли заради сделката по изкупуването, която трябва да протече тихо и гладко и тя да оглави фирмата на покойния си баща. Само че той не смята да саботира това като част от плана им, но това, което не очаква е да стане част от един още по-голям план, който цели да унищожи Ели като единствената наследница.
  В Без милост най-много ме привлече това с убийството на родителите и четирите деца останали сираци, но готови един ден да си отмъстят. Цялата тази мистерия с това кой го е сторил и как ще му отмъстят е много интригуваща. А точно когато мислеха, че знаят всичко и само им липсват доказателства, се появи нещо съвсем ново и аз останах страшно заинтригувана. Знам, че има още две книги, едната предстояща и си изгарям от любопитство да разбера дали ще е последната или ще има още(много искам да има и още).
  Без милост е много интересна съвременна романтика с определено неочаквано развитие. Обичам когато съм изненадана и книгата ми поднесе нещо, което не съм очаквала. Все пак това е в основата на всичко, нали? Ако е твърде предвидимо, би било твърде скучно и нямаше да е същото. Хубаво е когато знаеш, че има какво да очакваш, но не знаеш какво. А аз определено съм навита за още и силно се надявам издателство Ибис скоро да издадат и втората книга за Бран.

  Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар