четвъртък, 8 юни 2017 г.

ACOTAR/TOG Would You Rather Tag


След две ревюта реших да разнообразя с един таг и то съвсем тематично със следващото ми ревю, което ще е на Империя на бури, най-сетне я прочетох! Исках нещо с Трона, нали сега свързано с него четох, но и миналия месец излезе третата на Двора, така че всичко си е съвсем на място. Взех този таг от два различни, но ще ги комбинирам, така че да сформирам един - The Book's Buzz и The Returns Box Books. Смятам, че това е нещо по-различно от обичайните неща и ще разнообрази.

1. Да бъдеш част от вътрешния кръг на Рисанд или част от двора на Елин?

Хм, един доста труден въпрос. Двора на Елин е толкова... разнообразен. То май всички станаха част от нейната свита, въпреки че по принцип 1/3 са владетели на своите страни и ще останат само част от тях. Добре де, колкото и да увъртам, по-скоро ще посоча вътрешния кръг на Рисанд.

2. Да живееш в Притиан като човек (преди ACOTAR) или в Адарлан като елф (преди TOG)?

Предпочитам да съм елф, но преди кралят на Адарлан изобщо да се появи, защото тогава всички са имали магия. Пък и аз искам да съм свръхестествено същество, човек ми е твърде скучно и обикновено.

3. Да бъдеш пленен/на Под планината(завинаги) или поробен/на в Ендовиер(завинаги)?

Не знам кое ми се струва по-неприятно. Но като чели Под планината ми се струва по-малко гадното, все пак няма да полагам къртовски труд за нищо и да ме пребиват.

4. Да се биеш срещу Ианта или срещу Калтейн?

В крайна сметка Калтейн понесе достатъчно лоши неща и постъпи много добре като даде... (е, няма да кажа какво) на Елин и това я прави съвсем не толкова лоша. Докато Ианта... срещу нея с удоволствие бих се изправила, защото и без това от самото начало ме дразнеше.

5. Да контролираш Котела или Ключовете на Уирда?

И двете крият много сила у себе си и могат да бъдат твърде опасни. Ключовете трябва да се върнат на портата, където им е мястото, а Котела не е много по-добър от тях. Определено не ми се избира между две тъмни сили.

6. Да празнуваш Звездопада или Самхейн?

На Самхейн имаше разкошен бал(не че сега точно това ще тръгнат да правят) и много бих искала да присъствам на някакъв такъв бал. Но и Звездопада... о, това беше невероятно! Звездния дъжд беше невероятен особено в Двора на мечтите, пък и Фейра имаше невероятна рокля... Да, очевидно бих избрала да празнувам Звездопада.

7. Да имаш бебе прилеп или бебе ястреб? (това е препратка към Рисанд и Роуан, ако разбирате на къде бие този въпрос)

Хм, изборът е доста труден, но пък аз си падам по загадъчните мрачни типове, така че май определено Рисанд. хд

8. Да рисуваш с Фейра или да ядеш шоколад с Елин?

Е, то по-труден избор? Но сега нещо съм на вълна Трона и ще избера Елин. Тя е невероятна от където и да я погледнеш, пък и да ям с нея шоколад... това е като да си пием двете кафето заедно и ще си е супер яко!

9. Да бъдеш партньор с Рис или Роуан?

Не мога да скрия, че харесвам Рис повече. Харесвам и Роуан, но... не толкова. В тази поредица по-скоро харесвам повече Дориан, но въпроса не е този.

10.  Да бъдеш партньор с Фейра или с Елин?

Не ми се иска да пренебрегвам Фейра, но Елин е специалист по всякакви убийства и битки. Та тя е асасин и умее да борави с всякакви оръжия както и с магия, не мога да не избера нея.

11. Да убиеш Ераван или Кралят на Хиберн?

Много богат избор, чак да се чудиш кой да избереш по-напред! Но сега Ераван е много, много по-голяма опасност от Краля на Хиберн и него ще избера първо.

12. Кой шип да се сбъдне: Мориел или Насиан?

А не може ли и двете? Всъщност бих искала Неста и Касиан, някак мисля, че характерите им ще си паснат учудващо добре, обичам пламенните двойки.

13. Да летиш с тринадесетте или с илирианец?

Е, ако илирианеца е Рис или Касиан и Азриел... Но пък много бих искала с тринадесетте, според мен вещиците не са лоши. Пък и има някои уивърни, които са ми много интересни, те също не са задължително лоши, нали?

14. Да бъдеш част от Двора на мечтите или Двора на Терасен?

Двора на Мечтите, със сигурност. Толкова много ми харесва и страшно бих искала да съм част от него.

16. Предпочиташ сериалът за Стъкленият трон да не процъфти или вероятен филм по Двор от рози и бодли?

И двете! НЕ ИСКАМ филми по книги! Те винаги са пресилени, прехвалени, различни от книгата по ред причини сякаш режисьорите или които и да е там са по-добри от автора, че си досъчиняват, както и куп други неща. Просто не мога да понеса да видя любима книга обезобразена на екрана. НЕ! Затова съм твърдо против филмите и сериалите, които съсипват на пух и прах авторския труд, защото има хора, които ще предпочетат да гледат него и да придобият грешна представа, вместо хилядократно по-хубавата книга.

Май въпросите станаха повечко, но нищо, така е по-интересно. Пък и това са въпроси конкретно за поредиците, а не книжните въпроси, над които разсъждаваме свободно. Няма лошо от малко разнообразие понякога.

Ще тагна Юли, Сю и Теди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар