петък, 30 юни 2017 г.

June Wrap Up


Лятото дойде, аз съм във ваканция повече от месец. В сравнение с последните месеци, юни беше доста по-ползотворен и естествено, мина много по-приятно от предходните. Вече не се налага да ходя повече до училище, няма и да стъпвам повече там и се чувствам повече от страхотно заради този факт. През юни мога да се похваля с цели 8 ревюта, а толкова не съм имала от февруари - март. Предстоят ми още доста неща, но... всичко с времето си. Моята философия е да не го мисля предварително, така де, няма защо да се затормозявам излишно и това всъщност е доста ефикасно. Е, да премина към същинската част.

1. Гондолата на времето - Ева Фьолер

Книгата беше абсолютно фантастична! Влюбих се в нея! Когато видях, че издателство Ибис са превели третата и последна книга от трилогията Пътуване във времето страшно много се зарадвах и... РЕВЮ

2. Слънцето също е звезда - Никола Юн

Слънцето също е звезда е много хуманитарна книга. Тя засяга проблемите на съвременното общество и това, пред което се изправяме в ежедневието си. РЕВЮ

3. Империя на бури - Сара Дж. Маас

Аз харесвам книгите на Сара Дж. Маас, влюбих се в Трона още от самото начало. Толкова са оригинални и така добре написани, едни истински прекрасни бижута! РЕВЮ

4. Единствена любов - Дж. Р. Уорд

Тази книга не ми е от любимите, но... се постарах да има прилично ревю. Просто не харесвам особено нито Джон Матю, нито Хекс. РЕВЮ

5. Неукротима любов - Дж. Р. Уорд

Тази книга е третата ми най-любима от поредицата. Много ми харесва Пейн и страшно ми допада като героиня. РЕВЮ

6. Чукът на Тор - Рик Риърдън

Тор има дразнещия навик да губи чука си... постоянно.За Магнус живота като мъртъв айнхеряр е в пъти по-труден и опасен от живота му на улицата, най-малкото тогава е бил по-прост. РЕВЮ

7. Хотел Валхала - Рик Риърдън

Хотел Валхала е допълнителна книга към поредицата за Магнус Чейс. Това е нещо като пътеводител с най-различни и интересни неща относно трилогията Магнус Чейс и боговете на Асгард. РЕВЮ

8. Дете на пустинята - Олуин Хамилтън

Изобщо дори не знаех какво представлява Дете на пустинятаи онзи ден видях в страницата на Егмонт снимка с цитат от втората книга, която излезе наскоро и се заинтригувах. РЕВЮ

2 коментара:

  1. Прочела си доста и все хубави книги. И аз прочетох Империя на бури и бях впечатлена от нея , а на Гондолата на времето съм хвърлила око от доста време и може би ще се превърне в едно от летните ми четива :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами ако ти допадат неща с пътуване във времето... Или ако си чела трилогията „Скъпоценни камъни“? В такъв случай може да ти допадне. :)

      Изтриване