петък, 2 юни 2017 г.

Тайният портал - Ева Фьолер

   КНИГА ТРЕТА ОТ ТРИЛОГИЯТА „ПЪТУВАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО“
 
  Книгата беше абсолютно фантастична! Влюбих се в нея! Когато видях, че издателство Ибис са превели третата и последна книга от трилогията Пътуване във времето страшно много се зарадвах и нямах търпение да я прочета. Още щом я взех в ръце бях в пълна еуфория! Толкова е красива и самата книга е толкова хубава... наистина съм възхитена!
 Корицата е... феноменална! Без абсолютно никакви преувеличения, издателство Ибис са сътворили нещо невероятно! Всяка следваща надминава предходната и бях абсолютно без думи като я видях, а и имам една такава слабост към лилавия цвят(другият ми любим наред със синьото), също и към Лондон... Лондон, обожавам това място! Тази корица сякаш е направена за мен, обожавам всичко в нея и не мога да ѝ се наситя да я гледам! А и отново роклята отговаря много точно на съдържанието на книгата, което е още един плюс.
  Историята на Себастиано и Ана продължа в третата и последна книга, където те се намират в Лондон. Времето този път е 19-ти век и двамата герои определено получават много завидно хубав живот - току-що завърнали се благородници, които разполагат с огромно имущество, невероятна къща, титла и са в любимия ми времеви период и място, къде по-добре от това. Е,  с дребната подробност, че този път е заложено много повече и играта става наистина опасна. Себастиано и Ана се налага да се оправят сами в неизвестност докато разберат каква точно е мисията им и какъв е залога този път, след като от просто придружаване на един инженер в миналото се превръща в много повече. Някой разрушава порталите на времето един след друг и те трябва да го спрат, който и да е той.
  В Тайният портал сякаш Ева Фьолер е развила цялото действие и заобикалящия свят още по-богато. Цялата атмосфера и героите... харесва ми това надграждане и как успя да ме пренесе в Лондон, в 1813 година. Харесва ми тази специфична черта на авторката, че от самото начало не се разкри за какво точно става дума от самото начало и това подпалва още повече интереса. Няма нищо по-хубаво от мистерията и изненадващото развитие. А в трилогията Пътуване във времето това присъства в изобилие!
 Животът в индустриална Англия крие много уловки и трябва наред с изпълнението на задачата си, да се справят с привичките на висшата аристокрация участвайки в балове, разходки, както и напористи ухажори, тъй като те се представят за брат и сестра. Лично аз имам познания от чисто историческа гледна точка, тъй като писах атестация при това на френски за Индустриалната революция в Англия. Това е един много интересен и много важен исторически период и много се радвам, че авторката е избрала с него да завърши поредицата си.
Толкова невероятно бе всичко и така успях да свикна с живота им в миналото, че чак ми се прииска да останат, но все пак те принадлежат на бъдещето. Но сякаш ролите на Ана и Себастиано се развиха и придобиха по-голямо значение, особено тя. Имаше и доста други герои, които се включиха в това временно битие, а аз никак не успях да харесам Ифигения Уинтърботъм, нещо в нея все ми куцаше. Не знам защо фамилията ѝ ми напомня за нещо много познато, но не мога да се сетя от къде.
 Като цяло края доста ме изненада и дори не очаквах да получа толкова много отговори. Обичам фентъзито, защото трябва да имаш огромно въображение и идеи, за да изградиш толкова много неща. А тази трилогия беше комбинация от много любими мои неща - пътуване във времето, фентъзи, исторически роман... все страхотни неща, които слети заедно образуват нещо невероятно!
  Предходните две книги бяха страхотни и определено се чудех как ли ще свърши трилогията и все пак останах изненадана накрая. За пореден път се убедих, че има много хубави немски книги, които имам шанс да прочета на български и много се радвам, за което. И трите - Гондолата на времето, Златният мост и Тайният портал са уникални и страшно много ми харесаха! Определено ги обожавам и трите са като едни прекрасни бижута! Всяка е невероятна и коя от коя по-хубава. Накратко, ако не сте чели още трилогията, то непременно го направете, със сигурност няма да съжалявате.

  Много благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар