събота, 8 юли 2017 г.

Currently Top 10: Songs


Реших да направя нещо различно. Тази поредица ще бъде за настоящите ми топ десет, като най-напред ще започна с музика. Не смятам този пост да е 100% обвързан с музика, може и да вмъкна нещо книжно. Например песента за коя книга ми напомня, като някаква игра. Може би ще направя и други такива Currently Top Tens, когато ми хрумнат идеи.

 

1. Luis Fonsi ft. Daddy Yankee - Despacito


ОБОЖАВАМ тази песен! Ама буквално! Слушам я отново и отново, без изобщо да ми омръзва и накрая пак искам да си я пусна. :д Текста направо ми се е набил в главата и почти знам думите, странно как, но на испански ми е толкова лесно и същевременно толкова много ми харесва! Сериозно, има ли други фенове на Despacito като мен? Песента е жестока!
Тъй като е испанска може да се каже, че ми напомня за Правилата на привличането, например. Не знам, цялата трилогия е такава, че все ми напомня на латино песента.



2. Enrique Iglesias ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox - Subeme La Radio


Следващо латино парче, просто не мога да им устоя. Обожавам испанската музика! А и съм фен на Енрике. :д Някой друг? Никой? Харесвам всички негови песни на испански, толкова са яки.
Тази песен заради текста си ми напомня за историята на Бъч и Мариса. Той определено се постара да загуби доверието ѝ и накрая трябваше да падне на колене, за измоли прошката ѝ. Ама той сам се постара да стане така.


3. Enrique Iglesias ft. Descemer Bueno, Gente De Zona - Bailando


Май тази песен ми е перманентно в топ 10. Когато слушам музика на слушалките никога не я пропускам, просто си ми харесва и е една от първите песни на испански, които слушам и си знам текста ѝ наизуст(и то само от слушане, испанския сякаш ми се набива в главата).
Тя определено ми напомня на някой еротичен роман, но не знам защо се сещам за историческите романи, които съм чела. Особено много ми напомня на поредицата Братството на меча. Не знам коя от всички книги да посоча, сякаш не мога да кажа точно една. Просто тази поредица като цяло.

4.  Conrad Sewell & Avicii - Taste The Feeling


Май още една от постоянните ми любими песни. Миналото лято особено толкова често я имаше по рекламите на Кока Кола, но в оригинал и аз всеки път си тананиках на нея. Толкова е заразителна! Страшно много ми харесва и от там харесах и Конрад Сюъл, наистина ми допада. :д
Песента е толкова мелодична и приятна, направо не виждам как може да не я хареса човек! Тя ми напомня за Всичко, всичко, където Маделин е готова да рискува всичко и точно този един ден, който прекарва с Оливър и как никой от двама им не иска да свършва. Наистина е много подходяща, според мен.


5. Enrique Iglesias ft. Wisin - Duele El Corazon


Още една латино испанска песен, те са ми слабост. Има ли някой, който харесва испанската музика като мен?
Мисля, че тази песен е точно за това между Фейра и Рис, докато тя все още мислеше, че е влюбена в Тамлин и те бяха привидно щастливи. Някъде в началото на Двор от мъгла и ярост може би.


6. Black Veil Brides - In The End


 Наскоро преоткрих страстта си към Black Veil Brides. Беше още докато ходех на училище и реших, че ми харесва готик визията и си накупих чоукъри и ходих така на училище заедно с тъмен грим. Обичам да съм бунтар, май съм си такава по природа.
In The End е любимата ми песен на групата и харесвам ужасно много Анди(леле какви сини очи има само!). Много ми допада дългата му коса, аз си падам по такива. :д Точно тази песен ми напомня за Игра на тронове, защото там непрестанно умира някой и хм, кой ще остане да напише историята на живота ти?


7. Andy Black - We Don't Have To Dance


 Още едно хард парче, а аз обожавам Анди! Това беше първата песен, която видях свързана с него и после се разрових за още и така открих и Black Veil Brides и започнах да харесвам и тях. Винаги съм си падала и по рок музика, обичам бързите ритми, също и тежки понякога(харесвам няколко готик-метъл групи). А и гласът на Анди... толкова е уникален! Толкова е плътен докато говори, а докато пее е направо убийствено страхотен!
Точно за тази песен ми попадна веднага в ума Перфектна химия. Алекс си е създал репутацията на лошо момче, плюс това с Бритни най-напред се мразят, дори не са приятели и сякаш той е в ада. Тази песен толкова добре подхожда на тази книга.


8. Black Veil Brides - The Outsider


Страшно много харесвам и тази песен. Просто и гласът на Анди е толкова як, та чак можеш да настръхнеш докато го слушаш и да те полазят тръпки на удоволствие.
Тъй като съвсем наскоро прочетох Дете на пустинята и тази песен я свързах веднага с нея. Колкото и да опитах да намеря някоя друга книга, просто не се получи. Тази си ми прилегна от самото начало.


9. Jonas Blue - Mama ft. William Singe


Следващата в списъка ми е една сравнително нова песен, излязла е съвсем наскоро. Понеже тази песен е лятна и ми напомня за дългите летни нощи... Сетих се за Сърца за разбиване, която четох миналото лято. Мисля, че пасва.


10. Alvaro Soler - Animal


Още едно испанско парче - не, изобщо не си личи колко си падам по такава музика. Тази песен страшно ми напомня за историята на Зейдист. Бела бе неговият лек и тя го прероди.


Ами надявам се това да ви е харесало. Ще се радвам да чуя какво мислите за идеята ми както и да споделите ако имаме съвпадения в музикалните вкусове! 😉

Няма коментари:

Публикуване на коментар