четвъртък, 31 август 2017 г.

August Wrap Up


Дойде ли първи септември и настроението ми се скапва тотално. Не знам дали след години като започна да работя целогодишно ще има ли същия ефект, но този месец никога не ми е допадал. Лятото свършва, започва училище... ей това е супер тягостна комбинация. Добре, че не съм родена септември, това е ужасен месец (нищо лично към никого, не харесвам септември). Като цяло този месец ми се струпаха доста неща на главата - в началото имах книжен застой, страшно много неща за вършене и сега в края започнах да намалям четенето, защото ще се наложи да преустановявам... за неопределен период от време. 😢 *Ще говоря за това в отделна публикация по-нататък.* Но в крайна сметка съм прочела 10 книги и не е зле, но ми се щеше да са повече. (То е ясно, че тазгодишното предизвикателство в Goodreads няма да изпълня.)

1. Преродена любов - Дж. Р. Уорд

Десетата книга от една от най-любимите ми поредици. Не ми е най-любимата книга то поредицата, но... все пак си е хубава. РЕВЮ

2. Сбъдната любов - Дж. Р. Уорд

Не харесвам много тази книга и не го крия. Не съм длъжна да харесвам такива... неща, всеки си има право на мнение. Но я прочетох, защото си е част от поредицата и не обичам дупки. РЕВЮ

3. Прелестни създания - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

Сега като погледна назад и се питам... ЗАЩО за Бога си изгубих времето с тази тъпа поредица?! Очаквах съвсем различно нещо, а то ми ставаше все по-безинтересно и тъпо с всяка следваща книга. Осъзнавам, че съм си изгубила времето напразно. Не бих я препоръчала на никого, съжалявам за тези, на които им харесва ама е така! РЕВЮ

4. Тъмното пророчество - Рик Риърдън

Ако трябва да съм честна, бях забравила за тази книга иначе щях да я прочета по-рано. Естествено, харесвам всяка книга от Рик Риърдън. Както и ще кажа, че я четох на английски, отново. Смятам, че така е много по-добре. Бих препоръчала всяка книга на Риърдън без съмнение! РЕВЮ

5. Прелестен мрак - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

 Първото голямо разочарование в Хроники на чародейците - Лена се оказа ужасно дразнеща героиня. Второто - всички смятат от гледна точка на Итън, че е по-добре да крият всякаква важна информация от него за негово добро. *Не ми пука дори това да са спойлери.* РЕВЮ

6. Прелестен хаос - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

Тук не беше толкова зле, но финалът... беше гадно. Особено щом след подобен завършек очаквах нещо страхотно ама пак се разочаровах, явно нещо нормално в тази поредица. РЕВЮ

7. Прелестно изкупление - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

Да осъзнаеш, че всичко е било напразно - това е като плесница в лицето на читателя ама буквално. И в крайна сметка авторките са се опитали да направят една готик фентъзи поредица (очевидно неуспешно) в най-забутаните южни места на САЩ с най-ограничените хора. Е, по-лоша комбинация и аз нямаше да успея да съставя, жалко, че не послушах Юли когато не ми препоръча да чета тази поредица (за друг път ще си знам!). РЕВЮ

 8. Красиво момче - Кристина Лорен

Последната книга от Красив негодник. Не мога да кажа, че е лоша, но за мен вече загуби блясъкът си. Преди една година навярно щеше да ми хареса повече, но вече ми омръзна от тези любовни романи и искам почивка от тях. Стана ми твърде... еднотипно. Иначе би ми харесала повече, но... Определено поредицата е хубава и това не го отричам, смятам, че са много добри съвременни еротични романи и ако ще избирате книги в този жанр по-добре да са тези. РЕВЮ

9. A Court of Wings and Ruin - Sarah J. Maas

Най-доброто ми решение за целия месец! О, невероятна е! И толкова се радвам, че я прочетох на английски. Прочетете я незабавно, ако имате тази възможност. Книгата е страхотна и нямам търпение да си я купя на английски, както и всяка следваща нова книга от сега нататък. Очевидно е, че горещо я препоръчвам! РЕВЮ

10. Може ли да се срещнем отново? - Алисън Морган

Изобщо не бях планирала да чета тази книга, но я получих неочаквано от издателство Ибис (за което благодаря!). Бях решила да си дам почивка от романтиките, но нямаше как да се сдържа при наличието на нова книга вкъщи и да не я прочета. Не е лоша, отначало ми харесваше, но е малко тийн, а аз вече не съм съвсем тинейджърка и предпочитам книги за по-големи. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар