петък, 14 октомври 2016 г.

The Disney Princess Book Tag


Реших да разнообразя с нещо ново и видях този таг запазен в отметките си(имам навика да запазвам всичко, което оставям за по-късно там, което в крайна сметка довежда до един много богат и обстоен архив). Видях този таг от Another teen reader и понеже съм obsessed от принцесите на Дисни, плюс че е книжен... как да не го направя?

1. Снежанка - Посочи любимата си класика

Чела съм четири класики: Парижката Света Богородица, Клетниците, Граф Монте Кристо и Портретът на Дориан Грей. Моята all time favourite от тези четирите е абсолютно Граф Монте Кристо. Обожавам тази книга и нейното ревю ми е едно от най-добрите.


2. Пепеляшка - Книга, която те е държала отвъд времето ти за лягане

Това ми се случва с всяка книга, почти без изключение. Просто не мога да се спра и искам да прочета възможно най-много. Това същевременно с училището не е никак добре, защото се преуморявам - да стоя до късно и да ставам сравнително рано(втора смяна съм)... в края на седмицата вече съм изцедена.

3. Аврора - Коя е любимата ти класическа романтика?

Хм, романтика при това класическа... не мисля, че прочетените ми книги са много романтични, освен може би Парижката Света Богородица? Мисля, че тя горе-долу отговаря на този въпрос.

4. Ариел - Посочи книга свързана с жертвания и борба за мечтите ти

Случва ми се често да посочвам на най-различни въпроси Двор от рози и бодли, но просто чувствам, че тази книга е подходящият пример. Фейра наистина беше готова да се жертва за Тамлин и да се бори за любовта и мечтите си. Аз лично за по-добър пример не се сещам.


5. Бел - Посочи книга с умна и независима героиня

Сещам се за Пейн от Братството на черния кинжал, защото тя е силна героиня, която е умна и достатъчно независима да може да се справя сама.

6. Жасмин - Герой, който оспорва социалните норми на неговия/нейния свят

Сетих се за Клеъри и как тя е в пълно противоречие със Закона. Тя не е обикновен ловец на сенки и неведнъж постъпваше според чувствата и емоциите си, от колкото да спазва правилата. Мисля, че тя е подходяща за този въпрос.

7. Покахонтас - Емоционално драматичен край

Краят на Принцеса с часовников механизъм ме накара да рева като бебе. Беше толкова хубаво и същевременно гадно заради Уил, направо не можех да го понеса. Не беше честно!

8. Мулан - Сритваща задници героиня

Така и така съм в духа на Сара Дж. Маас, ами че коя друга освен Селена Сардотиен? Ще използвам и възможността да споделя за първи път корицата на Empire of storms, която нямам търпение издателство Егмонт да преведат!


9. Тиана - Книга с трудолюбив и сам постигнал успехи герой


Трудно мога да намеря еквивалент на Тиана понеже тя е изключително трудолюбива и самостоятелна, но се сетих за Америка и семейството ѝ. Заради кастовата система на всички им се налага да работят много, а да не говорим за по-ниските от петици.


10. Рапунцел - Посочи книга свързана с художник

Е, това си е труден въпрос. Тъкмо щях да посоча една с Вивалди, но като се убедих, че тук смисъла на artist е художник... О, ама разбира се! Шифърът на Леонардо! Той е художник(една от всичките му специалности, всъщност) и действието се върти около една картините му и нейната загадка. Все пак успях да намеря книга по темата.

11. Мерида - Посочи книга показваща връзката майка-дъщеря

Истината е, че се сетих за децата на приказните герои и родителите им, aka в поредиците за Евър Афтър Хай и Наследниците. Там има доста такива връзки, така че май отговаря на въпроса.

12. Замръзналото кралство - Силна връзка между роднини

Хрониките на Кейн. Дори да спорят като обичайни брат и сестра, Картър и Сейди имат силна връзка според мен.

Тагвам: Павлина, Юли, Rumyana и Вероника М. Надявам се харесвате принцесите на Дисни. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар